The Minds eye
Zack Connors och Rachel Meadows föddes med otroliga psykokinetiska förmågor. När deras övernaturliga talanger blir kända för omvärlden blir de tillfångatagna av Michael Slovak, en galen läkare som vill stjäla deras krafter. Efter mycket möda lyckas de fly, men Slovak skyr inga medel för att hitta dem och slutföra sin ondskefulla plan.