The New Romantic
Blake Conway – aspirerande journalist, hopplös romantiker och sistaårselev på college – är livrädd inför examen. För att fly från rädslan inför framtiden, och bristen på romantik, bestämmer hon sig för att bli en "sugar baby" – att dejta en äldre man i utbyte mot dyra presenter. Medan hon dokumenterar sina erfarenheter drömmer hon om ett journalistpris och en stor summa pengar. Men kommer hennes berättelse räcka för att vinna, och hur mycket är hon villig att uppoffra längs vägen?