The Perfect Match
Charlie (Terrence J) är en ungkarl, som är övertygad om att förhållanden är ohållbara. Detta trots hans systers (Paula Patton), terapeut, och vänners försök att övertyga honom om motsatsen. Via en vadslagning bestämmer han sig för att behålla en kvinna i en månad för att bevisa atthan är immun mot kärlek. Strax därpå möter han den vackra och mystiska Eva (Cassie Ventura) och lockar henne till e...