The Ringer
Losern Steve Barker (Johnny Knoxville) har dragit på sig en massa skulder och är hårt pressad av sin snåle farbror. Till slut ser han ingen annan utväg än den otänkbara, frestande, helt galna planen – att låtsas vara utvecklingsstörd för att vinna guldmedalj i Special Olympics! När Steves medtävlande genomskådar bluffen ställer de honom inför en ännu större utmaning: att bli en bättre människa… The Ringer är producerad av de orädda succébröderna Farrelly (Den där Mary, Min stora kärlek) och de låter dig skratta ända till mållinjen!