The River King
När en elev från en prestigefylld privatskola hittas drunknad rubriceras dödsfallet som självmord. Men polisen Abel Grey misstänker att pojkens död i själva verket kan vara en initieringsritual som gått snett och när han skrapar på ytan uppdagar han en rad obehagliga sanningar kring pojkens död.