The Wedding Guest
Adam är definitivt fortfarande kär i sitt ex. Så när han dyker upp på hennes bröllop för att bevisa att han har gått vidare, inträffar en rad roliga och pinsamma händelser som bara bekräftar att han är mer förälskad i henne än någonsin förr.