Time Under Fire
En amerikansk ubåt stöter på en tidsbrist. En specialenhet ger sig ut på ett uppdrag för att se vad som finns på andra sidan. De befinner sig i ett alternativt dystopiskt Amerika, nu en enmansdiktatur. De bestämmer sig för att hjälpa rebellerna.