Trail dei Papi
Trail dei Papi är en relativt okänd 600 km lång cykelrutt genom Lazio, som slingrar sig längs grusvägar och mindre vägar förbi charmiga byar, historiska villor och natursköna landskap-och erbjuder ett unikt och uppslukande sätt att utforska regionen med cykel.