Transcordilleras
Transcordilleras är ett krävande 1035 km gravelcykellopp genom Colombias Anderna. 2024 mötte Caroline och Mark värme, höjd och tuff terräng. Människor, vyer och vänskap gjorde det värt det-nu lockar det cyklister från hela världen.