Patagonman 2
Denna kortdokumentär följer idrottaren Caroline Livesey när hon återvänder till Patagonman Extreme Triathlon i Chile efter en stor fotledsoperation. Ett år efter segern 2022 bygger hon upp sin styrka igen och visar att uthållighet och passion kan övervinna alla motgångar.