La Rubia
I denna dokumentär möter den kanadensiska klättraren Bronwyn Hodgins utbrändhet efter Big Wall-expeditioner. Hon går över till sportklättring och tränar för La Rubia (5.14c) i Spanien-hennes största utmaning. En rå historia om drömmar, tvivel och vänskap.