Premiere
År 2023 tar Tristan Lombart sig an utmaningen Desertus Bikus, ett 1400 km ultracykellopp från Bayonne till Nerja. Utan hjälp siktar han på en topplacering bland de 50 första på under 5 dagar. Följ med på hans autentiska resa bortom mentala och fysiska gränser. Belönad vid FIFAV 2023, vald för 360 Degrés d'Aventure 2024.