Peruvian Ascents
I Perus Cordillera Blanca ger sig klättrarna Cam och Vinny ut på en höghöjdsexpedition där höjdsjuka, svåra beslut och självtvivel sätter deras gränser på prov. När topparna blir allt brantare börjar de undra om den största risken är att klättra - eller att spela säkert.