Transformers: De besegrades hämnd
Slaget om jorden fortsätter, när blivande collegestudenten Sam Witwicky får veta sanningen om Transformers urgamla ursprung, och han måste nu hjälpa dem i deras fortsatta strid mot Decepticons.