Unnatural Causes
Julia och Matt äger en framgångsrik reklambyrå i Barcelona. De verkar ha ett lyckligt äktenskap, men Matt som är affärsmässigt begåvad men instabil som person, är övertygad om att hans fru är otrogen. Han förföljer henne och arrangerar hennes mord när han tror att misstankarna är bekräftade. Oförmögen att leva med skuldkänslorna, begår han självmord. Julia överlever mordförsöket, men hennes liv är fortfarande i fara i en värld där allt är möjligt för de som hungrar efter makt.