Vacancy 2: The First Cut
Caleb, hans sexiga nya fästmö Jessica och hans sarkastiska bästa kompis Tanner förväntar sig bara än en natt av hårda sängar och smaklös inredning när de checkar in på Meadow View Inn. De har ingen aning om att det inte bara är ett av många ensliga hotell, utan egentligen en fruktansvärd fälla där gäster blir brutalt torterade och mördade medan den sadistiske galningen mr Smith och hans giriga kompanjoner filmar de hemska morden för att tjäna pengar. Fångade i en dödlig katt och råtta lek, måste nu de tre vännerna kämpa för att överleva.