Vem dödade Cooper Dunn?
En campingresa för sex gamla vänner i norra Minnesotas "Boundary Waters" blir tragisk när en av dem dör under mystiska omständigheter, vilket utlöser ytterligare turbulens när de försöker avslöja mördaren inom sin egen grupp.