Vengeance
Milan och Victor, vänner för livet, ägare till en nattklubb på väg utför i Paris. Oförmögna att betala sina skulder låter de sig dras med i en mexikansk drogaffär. Mitt i öknen arresteras de tillsammans med sin lokala kontakt, Serki, en farlig psykopat. Under polistortyr förhandlar de sig till frihet i utbyte mot ett fällande vittnesmål som leder till arrestering av Serki. Milan och Viktor, traumatiserade av händelserna i Mexiko, bryter all kontakt. Sex år senare frisläpps Serki, besatt av hämndbegär. Hans återkomst ändrar läget och Milan och Viktor tvingas samarbeta för att överleva. Milan och Viktor kommer att göra oåterkalleliga val medan de gör upp om det förflutna och med döden hängande över sig.