Venom: Let There Be Carnage
Tom Hardy är tillbaka som den dödliga beskyddaren Venom. På jakt efter sitt nästa scoop, lyckas journalisten Eddie Brock få en exklusiv intervju med dödsdömde mördaren Cletus Kasady (Woody Harrelson), som upptäcker Eddies hemlighet och blir värd för Carnage, en hotfull och skrämmande symbiot.