Vice
Julian Michaels har skapat den ultimata tillflyktsorten: Vice, där allt är tillåtet och kunderna kan leva ut sina vildaste fantasier med konstgjorda invånare som tänker, känner och ser ut som människor. När en av de konstgjorda invånarna blir självmedveten och flyr, hamnar hon mitt i korselden mellan Julians legosoldater och en polis som är fast besluten att stänga Vice, och stoppa våldet en gång för alla.