Walking Out
Tonårige David är uppvuxen med stadsmiljöns bekvämligheter, och minimal kontakt med sin pappa, Cal. Men 14 år gammal åker David till Montana för en jakttur med sin far, i hopp om att resan kan ge honom bättre kontakt både med naturen och med Cal.