We Grown Now
Chicago, 1992. Bästa vännerna Malik och Eric navigerar genom glädjen och svårigheterna med att växa upp i stadens vidsträckta och snart förstörda Cabrini-Green allmännyttiga bostadskomplex. We Grown Now är en berättelse om segrar och nederlag, både vackra och bitterljuva, inskrivna i minnen av barndomsvänskap för alltid.