We Margiela
Den mystiska berättelsen om det gåtfulla modehuset Maison Margiela. För första gången ges en inblick i de kreativa blickarnas epicentrum, när medgrundaren Jenny Meirens bjuder in till en intim skildring av det inflytelserika modehusets kreativa processer och unika filosofi.