What If
Sedan Wallace upptäckte att hans flickvän bedrog honom så lever han ett tillbakadraget liv hos sin syster. En kväll på en fest möter han den charmiga Chantry, som dock redan har en pojkvän. Wallace och Chantry börjar ändå träffas och blir snabbt goda vänner, men allteftersom börjar deras känslor för varandra fördjupas. Regi: Michael Dowse. I rollerna: Daniel Radcliffe, Zoe Kazan, Megan Park, Adam Driver, Mackenzie Davis, Rafe Spall m.fl.