Your Move
David, en framgångsrik affärsman från New York, sitter i ett videosamtal med sin dotter och fru som besöker hennes familj i Mexiko. Plötsligt ser han hur en främling som tar sig in och brutalt angriper och kidnappar dem. Då han inte kan förlita sig på polisen i landet, ger han sig av för att hitta sin familj och hämnas våldet de utsattes för. De ansträngningar som krävs för att rädda hans familj kommer att pressa honom fysiskt och psykiskt till bristningsgränsen.