The Kill Floor
Jake beslutar sig för att hjälpa till genom att rädda familjen till vännen Harry Dunning (LEON RIPPY), vars familj mördats av Harrys pappa, Frank (JOSH DUHAMEL).
När romansen spirar mellan Jake och Sadie (SARAH GADON) fördjupas sammansvärjningen kring oberäknelige Lee Harvey Oswald. Har Jake gjort det farligt för sin nya kärlek?