2 Dope Queens
Hot Peen
Phoebe berättar om sina misslyckade försök att komma nära en kändis, och så får tjejerna sällskap på scenen av Tituss Burgess, som pratar om att kanalisera Beyoncé. Samt komikerna John Early, Jackie Kashian och Kevin Barnett.
Black Nerds
Phoebe och Jessica diskuterar sin modeinspiration och får sällskap på scenen av Uzo Aduba för att prata om sina nördiga fixeringar. Samt komikerna Naomi Ekperigin, Al Jackson och Gary Gulman.
Phoebe och Jessica pratar om modeögonblick med Lupita Nyong'o och utmanar henne i en flätningstävling.
The Queens minns sina gamla favoriter och Phoebe testar hur väl Jessica och Daniel Radcliffe passar ihop som vänner.