4 Blocks
Toni Hamady planerar att lämna sin familjs kriminella förehavanden bakom sig. Men efter en razzia tvingas Toni agera för att säkra klanens kundkrets.
Toni Hamady planerar att lämna sin familjs kriminella förehavanden bakom sig och leva ett brottsfritt liv med sin fru och dotter.
Strax innan ett möte med familjen Hamady blir Klaus Schiller gripen. Toni misstänker att Vince har nåt att göra med att affären gick i stöpet.