4th and Forever: Alcoa
I skuggan av Smoky Mountains lever en fotbollsdynasti. Alcoa High School är södra Appalachernas verkliga amerikansk fotbolls-maktcenter.
Against All Odds
2020-säsongen har ska börja för Alcoa Tornadoes och de har en kvartsback kontrovers, en värdig moståndare och en global pandemi som saktar ner deras jakt på den sjätte mästerskapsvinsten i rad.
Defending the Legacy
2020-säsongen får en tuff start för Alcoa och en äldre stjärnspelare försvarar sitt familjearv.
The Tornadoes möter sina ärkerivaler, the Maryville Rebels, i denna nästan hundraåriga fejd med ett kontroversiellt förflutet.
Spänningarna stiger mellan en stjärnspelare och huvudtränaren medan The Tornadoes spelomvändning står på spel.
En Tornado-spelare är den första som smittas av COVID-19-viruset och en David vs Goliath-match testar laget.