A Decent Man
Den hyllade kirurgen Paweł Prus förbereder sig för en efterlängtad befordran, men hans son nära döden-upplevelse äventyrar det hela.
I skogen återupplever Paweł mörka minnen från sin svåra barndom. Kamila börjar undra var hennes son egentligen är.
Efter att Paweł åkt till Łódź för att sopa igen spåren efter sig avslöjar ett möte med Kamila chockerande detaljer om Areks privatliv.
När Paweł inte kommer hem efter sitt fylleutbrott börjar Anna misstänka det värsta. Krystian upptäcker en chockerande sanning.
Ett tips får Kamila att undra över Pawełs inblandning i försvinnandet. Samtidigt som polisen närmar sig tar Arek kampen mot sin tillfångatagare.