Absolute Value of Romance
Eui-ju inser att det var speciella glasögon och gräver upp dem ur soporna, men får ändå kvarsittning. Hon lägger ut sin F4-inspirerade roman på nätet.
"Vi var vänner" sprids viralt. Eui-ju njuter av framgången och skriver sin mest erotiska cliffhanger hittills, men någon står precis bakom henne.
Woo-su kräver att hon raderar allt. När Eui-ju tvingas skriva romanen enligt hans instruktioner tar det stopp. Rektorn har sina egna planer.