Acapulco
Maximo Gallardos dröm blev verklighet 1984 när han fick sitt drömjobb på Acapulcos hetaste hotellresort, Las Colinas. Men han inser snart att jobbet är mer komplicerat än han nånsin kunnat föreställa sig.