Agent P Under T
Perry ger sig in i matchen som en fotbollsspelare för att stoppa en bältdjursbrottsling från att låtsas vara en fotboll så han kan rigga matchen och stjäla en stor pokal!
Perry blir backupdansare åt popstjärnan Diva för att skydda henne mot en ondskefull orm som vill bita sångerskan med sitt tankestyrande gift!
Perry låtsas gifta sig på Hawaii för att kunna konfrontera ett gäng diaboliska duvor som stjäl gåvor från nygifta!