All-in team Jumbo Visma
Ten years after the largest Dutch cycling team was on the brink of collapse, Team Jumbo-Visma aims to win all major cycling prizes in 2022. Grand Tours, monuments, and the crowning achievement: the yellow and green jersey in the Tour de France. A close look behind the scenes of an entire cycling season during which Team Jumbo-Visma battles to become the best team in the world.
Master and servant
With doubts in mind, team leader Tom Dumoulin begins the first grand tour of the year: the Giro d'Italia. His dream to return to the highest level after his unscheduled break as a cyclist immediately falls apart. Meanwhile, Koen Bouwman, his companion at the training camp in Colombia, exceeds expectations in the Giro. Together, they achieve a feat that nobody thought was possible.
Ten years after Dutch cycling was on the verge of collapse, Team Jumbo-Visma has devised a plan to achieve a unique feat in cycling: winning the yellow ánd green jerseys in the Tour de France. The first stages are already full of tense moments.
One disastrous day seems to ruin the entire Tour de France for Jumbo-Visma. Only a master plan can save the Tour. And at a moment when the master fails in his mission, his student rises to the occasion.
It's the summer of Team Jumbo-Visma. The team is unbeatable in the Tour de France, and an ecstatic crowd welcomes Jonas Vingegaard as the winner in Copenhagen. In the Vuelta a España, Jumbo-Visma seems invincible as well, toying with the rest of the peloton in the first few days.
On his way to his fourth consecutive victory in the Vuelta a España, Primož Roglič's season takes another dramatic turn. Wout van Aert prepares one last time in Australia for the battle for the world title. In the same country, Tom Dumoulin starts a new life after making a profound decision.