Älskar, älskar inte
Tony får äntligen krama Cristy igen och de beger sig hem till lilla Melissa. I Norrköping packar Kim väskan inför sin resa till Kap Verde där hennes Elton väntar.
Erica är nervös inför sitt allra första möte med Omer. Kim landar i Kap Verde och får äntligen träffa sin Elton igen.
I Sidsjö bor det cirka trettio personer och Anna oroar sig över att Frank ska tycka att det är för tyst. Alessandros vänner är skeptiska till hans relation med Vitaly.
Latif får ett jobberbjudande i Dubai. Ska han återvända dit med en gång trots att han nyss kommit till Sverige och Sabrina? I Albanien förbereder Erica och Omer sitt bröllop.
Frank är på älgjakt med svärfar och söker kärleksråd. Elton hamnar på sjukhus med för högt blodtryck efter ett gräl med Kim. Latif stressar över pengar.