Angelyne
Gods and Fairies
Reklamtavlor, maktspel, rollbesättningssoffor, avundsjuka rivaler, fyrverkerier, vilda åkturer; Angelyne hittar sin väg till berömmelse.
Väggmålningar, heta stolar, mittuppslag, filmroller, nya perspektiv -- enorm berömmelse; all exponering gör Angelyne sårbar.
Bilkrascher, tillitspakter, tomma hot, privatdetektiver, domstolsmål; Angelyne går med på att delta i en dokumentär om sitt liv.
Loungeuppträdanden, begravningar, förlorade år, rosa flykter; sanningen om världens behov av sanningen om Angelyne.