Welcome to Chippendales
An Elegant, Exclusive Atmosphere
Den indiske immigranten Somen "Steve" Banerjee tillbringar dagarna med att arbeta på en bensinstation och nätterna med att drömma om att bli nästa Hugh Hefner. Ett slumpartat möte med en utvikningsbrud för Playboy och hennes smarte promotor till make, gör att han och hans affärsplan tar en oväntad ny riktning.
Four Geniuses
Medan Chippendales kommer igång, sätter Steve ihop sitt drömteam— inklusive en blyg revisor som kanske är mer än bara anställd.
Medan Steve är i Indien, kokar Nick ihop sin nästa kreativa triumf. När Steve återvänder hem har han dock andra planer för showen.
Steves nya kalender flyger från hyllorna och Nick som är trött på allt kommer med ett förslag till New York-investerare. Ett avvisande från Steve ger Otis ett kallt uppvaknande.
Medan Nick tar New York med storm är Steve tillbaka i LA för en diskrimineringsrättegång. Svartsjukan blossar upp när Nick blir medias älskling – och varumärkets ansikte utåt.
När Steves ekonomiska problem ökar, erbjuder Nick honom en livlina i form av ett förslag som skulle ta Chippendales globalt. Ett tryckfel får katastrofala konsekvenser för Steve.