Apple Tree Yard
Efter attacken stänger en förkrossad Yvonne ner. Hon kan inte prata med polisen eller sin man, men när en terrorkampanj mot henne dras igång så blir hon desperat och vänder sig till sin före detta älskare Costley för att fråga honom om råd.
Yvonnes liv vänds upp och ner igen när hon slits från sin familj och grips för mordet på George Selway. Yvonne är chockad och nekar till allt, men de utredande poliserna är övertygade om att paret i maskopi planerade att mörda Selway med kallt blod.