Archie
Seriestart. Den unge Archie Leach flyr från sin fattiga barndoms Bristol och reser till USA. Som 58-årig filmstjärna, som för länge sedan bytt namn till Cary Grant, blir han förälskad i skådespelaren Dyan Cannon.
Archie Leach flyttar från New York till Hollywood, där han upptäcks av den skandalöst frigjorda filmstjärnan Mae West.