Australiens gömda öar
Lady Elliot Island
Lady Elliot Island är kronjuvelen i Stora barriärrevet - den största levande strukturen på jorden. Den sydligaste ön i revkedjan är hem för svindlande virvlar av färger, liv och mångfald både över och under vattnet.