Avengers: Secret Wars
Tony Stark är fångad i en annan dimension. Avengers uppbådar all sin kunskap och kraft för att komma på ett sätt att hämta hem honom, men innan de lyckas attackeras de av en ny grupp skurkar som skingrar våra hjältar över rum och tid. Med hjälp av ett nytt team hjältar måste Avengers återförenas i tid för att rädda inte bara jorden, utan hela verkligheten.
Första dagen
Det är Ms. Marvels första officiella dag som Avenger! Men det som skulle vara häftigt blir snart skrämmande. Kommer Ms. Marvel att lära sig lita på sig själv och kunna bli en del av sitt nya team?
Black Panther
Ms. Marvel inspireras av Black Panther och hans pliktkänsla gentemot både Avengers och hans hemland Wakanda. Han gör allt som krävs för att skydda dem.
Captain Marvel är Ms. Marvels favorithjälte. Hennes historia inspirerar och hjälper Ms. Marvel att bli tuffare och mer självsäker.
Kemin och samarbetet mellan Ant-Man och Wasp inspirerar Ms. Marvel att lita på sitt team och sin träning.
Visions hjärta är större än nån annans (även om han är en syntetisk människa). Ms. Marvel påminns om sin egen medmänsklighet genom hans historia.
Ms. Marvel blev en hjälte när hon använde sina krafter i gott syfte. Captain America påminner henne om hur hennes hjärta och medmänsklighet alltid kommer att vara källan till hennes riktiga kraft.