Bad Blood
Familjen Rizzuto och deras efterträdare ställs inför nya fiender och konflikter under sin kontroll över narkotikahandeln i Montreal.
Pacifier
Declan lovar Vito att hans första prioritet alltid kommer att vara att skydda familjen Rizzuto.
Vito och Declan återtar sina titlar som maffiabossar efter att ha dödat alla sina fiender.