Better Late Than Never
The trip continues on to Marrakesh. The group tries a local delicacy, sheep brains, and celebrate Kjelle who has turned 70.
The group is in Sicily and they all want to be Italian. We'll get to see penalties, chess boxing and Claes as the Godfather.
In Edinburgh there'll be not one but two Ravellis. Thomas has invited his brother for the prank of the century and a bagpipe almost gets to Claes.
The chaps will finally learn some manners from King Charles' previous butler. Kjelle has organized a return of a favorite – yoga, but with kilts.