Bianca by Night
Bianca Ingrosso tar över legendariska Berns i Stockholm. Inför publik träffar hon kända personligheter och bjuder på överraskningar och livemusik.
Bianca får systrarna Parnevik att avslöja allt om varandra. Dessutom gästar livsnjutaren Steffo Törnquist och artisten Miriam Bryant. Bianca gör razzia hemma hos fotografen Bingo Rimér.