Bianca
Bianca gästas av arkitekten Gert Wingårdh, författaren Camilla Läckberg, skidåkaren Jesper Tjäder och sångsensationen Seinabo Sey som även sjunger Biancas favoritlåt.
Bianca gästas av talkshowveteranen Fredrik Skavlan, komikern Keyyo och kocken Tom Sjöstedt. Tracy Ghattas, känd som Dr Tracy, kommer på besök och Hooja står för musiken.