Blandings
Stackars Lord Emsworth får aldrig njuta av lyxen i sitt ståtliga viktorianska slott och sköta sin älskade tama gris. Han tvingas ständigt att ta hand om excentriska släktingar och absurda aristokrater. Komediserie efter böckerna av P.G. Wodehouse.