Skenet bedrar
Hyacinths besök på sitt favoritslott blir inte som hon tänkt sig när hennes allt annat än blåblodiga släktingar bestämmer sig för att följa med.
Hyacinth vet inte vad hon ska göra med välgörenhetsbutiken eller kommunfullmäktige Nugent och Roses kärleksliv. Klarar hon att hålla flaggan i topp och behålla sitt förstånd?