Boom Boom Bruno
It's a Man's World
Samtidigt som aspiranten Mark lär känna sin nya partner riskerar mordet på en dragqueen från trakten att ställa polischef Bruno Klöpels liv på ända.
I trots mot direkta order fortsätter Bruno och Mark att utreda fallet. Senare får ett gräl med Bruno Mark att ta en dödlig risk.