Bosé
Om den berömda spanska sångaren och låtskrivaren Miguel Bosés liv och karriär. Bosés unika personlighet bröt barriärer i ett Spanien som sakta öppnade sig för förändring.
Precis när de börjar fundera på att bilda familj ihop förändrar en olycka livet för Miguel och Bárbara Nascimbene.
Miguel går in i en medelålderskris och hamnar i en kreativ svacka. Ett album med hans största hits släpps.
Miguel förändrar sitt utseende och sätter punkt för sin period som tonårsidol för att bli en mer mogen artist.