Boss & Me
The president of a large company and the woman he hired to be a blood donor for his sister fall in love, but his childhood crush looms in the background.
Xue Shanshan does her boss, Feng Teng, a big favor; later, an ambitious Shanshan finds herself stranded at work and feels shattered.
A friend's encouragement boosts Shanshan's confidence; later, she unexpectedly attracts the attention of everyone in the office, including Feng Teng.
Feng Teng gets upset and jealous about Shanshan's interaction with Zheng Qi, who in turn plays cupid; Shanshan attends a baby shower.
Shanshan panics as Feng Teng gets closer to her; speculations arise in the office about Shanshan and Zheng Qi; Du Fan and Shuangyi get a surprise.
Shanshan tries to avoid Feng Teng; Zheng Qi and Feng Teng have a heart-to-heart; Du Fan and Shuangyi's secret is accidentally revealed.
Things go well for Shanshan professionally, but not romantically; an office policy prompts Shanshan to reach out to Feng Teng.